barkar

Idag skiner solen och det är fyra plusgrader ute. Hur fantastiskt är inte det. Att ha fyra plus utomhus det har inte hänt sen i november/december någon gång om ens så sent, jag menar det snöade ju i september första gången förra året.
Det är så härligt med fågelkvitter och takdropp. Man blir lycklig ända in i själen.

Anders har varit ute på långpromenad med jenna idag och jag har tagit in lite ved.
Sen har jag satt mig och pluggat, massor av plugg.

det är härligt när det barkar av mot våren

Kommentarer
Postat av: Kristin

Det var trevligt, man blir ju så kär i de små liven. Jag kan aldrig komma vidare till dig via länken du lämnar i kommentarerna av någon anledning, tur att du finns bland mina bloggar jag läser ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback