mot växjö

Ikväll ska jag åka ner till Växjö och gå på linné universitet. Snart är första året slut och då är det ju bara några kvar=)
Jag har börjat packa väskan för resan ner och ikväll hoppas jag tåget går kl 19,57. I TID.
Det vore underbart om det gör det.

Men jag har faktiskt haft väldig tur den här vintern bara två förseningar och det är väl rätt bra när man åker ner och upp en gång i månaden.
Det tycker i alla fall jag.

Pappa ska möta mig på norrköpingstation på lördag med SUSHI! Hallelulja=) himla gott ska det bli.

Idag jobbar jag dag, jag ska sen hem och packa och umgås lite med familjen och krama ihjäl min sambo innan jag åker ner till el stockholmo för att ta mig till växjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback