plugg och städ

Vet du vad, jag har semester=)
Japp jag har semester idag och i morgon.
Det betyder att jag är ledig

Torsdag
Fredag
Lördag
Söndag

och vore det inte för det överhopande städbehovet och det akuta läget på skolfronten.

A uppsatsångest,
PA paper ångest
Arbetsrätts paper ångest

Så vore livet rätt skönt

Idag har jag gjort klart ett arbete i administrationen. Det känns skönt, jag kommer att hinna klart innan kursen är slut. Jag har skottat en promenadväg till Ladan där vi har ved, en promenad väg till garaget, skottat framför garaget så att Anders kommer ut med traktorn i morgon när han ska ploga. Jag har även dammat pianolackade bänken i vardagsrummet. Det behöves.

Jag förstår inte var all snö kommer ifrån, eller jo jag vet, den kommer ifrån himlen, men endå kan det inte ge sig nu.  Det är nog nu. Det skulle komma 1-5cm idag. Det kom 15. Jag undrar hur SMHI fungerar.
Jag vet att meterelogi inte är en exakt vetskap. Men hur kan man ta fel på 10 cm snö.
Jag fattar inte. Så idag har bettan(golfen) lekt plogbil, för de hade inte plogat när jag åkte för att hämta Jennas matskål som vi glömt hos svärföräldrarna och prata lite strunt med AnnMarie och Dagny.

Jag har även gjort klart mina intervju frågor för morgondagens intervju till min A-uppsats, därav a uppsatsångest.
Det kommer säkert gå bra. Jag ska ha computern med mig och spela in intervjuen på den.

Så jag hoppas att ljudupptagningen är okej.
Aja jag ska ta stödanteckningar med.

tjohopp godnatt på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback