SJ, SJ, gamle vänn, du förtjänar en riktig SMÄLL!

FYFAN för SJ.
Om jag inte satt mitt i norrland och behövde åka ner till Växjö en gång i månaden.

Jag har ju reklamerat en resa som var fyra timmar sen ner till växjö.
och dom sa : pengarna ska finnas på kontot mellan 3-5 arbetsdagar.
Frid och fröjd tänkte jag.

Men nejdå nerbajsat från SJ.

Det kom inga pengar.
Jag mejlade och frågade vad är mina pengar?
fick svaret

Tack för att du har kontaktat oss.

Någon ersättning för detta ärende kommer inte att utgå då den första sträckan av resan redan var återbetald, och den andra delsträckan var inte Sj sträckproducent. Skulle det vara något som du har funderingar över så är du välkommen att återkomma.

 

Med vänliga hälsningar

SJ AB

Jag ringer och säger att jag har inte fått resan utbetalt.
Hon ba men oj du måste ju skicka in biljetten för att få pengarna.
Jag vet inte ens om jag har biljetten kvar.
Nä men du får väl leta och om inte annat får du ringa tillbaka så ska vi se om vi kan gå runt det på något sätt.

Hon första tanten jag pratade med sa ingenting om att jag behövde ha biljetten kvar och skicka in den hon sa att jag skulle få tillbaka mina pengar och att jag skulle få dom på mitt konto.

jag blir så jävla förbannad så jag ruggar.

shit så arg jag är

här har jag väntat på mina pengar och skit!


Kommentarer
Postat av: svärmor

ilska är inget bra och gör ingen nytta, och det var ju inte SJ du var arg på utan det andra bolaget som äger den delen av banan,hoppas det löser sig,spar energin till plugget istället.

2010-03-06 @ 18:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback