skam på torra land

Idag när det är vackert ute, vad gör ellinor då?
hon sitter inne.
Dels sov jag jättelänge, så himla skönt, vaknade utvilad vid 11.20
sen har jag pluggat och suttit vid datorn.

På måndag har vi jämkningsmöte och så ska jag ha min andra intervju=)
det blir spännande=)

Igentligen borde jag s kämmas när vädret är så fint. Men ibland måste man bara få ha skrotdagar inomhus.

Jag var och hämtade ut mina böcker från bibblan som jag beställt till skolarbetet.
Men jag tror jag ska lämna igen några av dom nu när jag har en annan inriktning.
Jag ska försöka göra mitt bästa att få godkänt.

Det känns bara jobbigt att innan den 6 juni ska jag ha skrivit ett stycke a uppsats á 25 sidor och två stycken arbeten á 15 -20 sidor styck.

Jag kommer missa våren. Eller så får jag ta med mig lappen(bärbara) ut och sätta mig i en snödriva.

Aja nu ska jag ner för trappan och kräva en kram av han som skriker åt aik att vinna


Kommentarer
Postat av: Kristin

Men gumman vad söt du är.. Det är ju inte tack vare din kritik jag känner såhär, det får du inte tro. Om du läser hur jag kände när jag kom hem ifrån fotosessionen med Natta så var jag bara så otroligt besviken på mig själv då jag ej fått till vare sig foto elr retusch som jag vill. Fick inte till det första gången jag fotade med Natta och inte andra gången heller och det suger rent ut sagt.

Postat av: Kristin

Hel fotodagen är jag missnöjd med, för många hjärnspöken som du säger kanske ;)

Jag ska börja om ifrån början helt här men ska fota en gravidsession först idag så ska tömma skallen så jag får till den iallafall sen hoppas jag på tur. Familjebilderna på Natta e ju fina iallafall, tycker jag dock :)

2010-03-22 @ 07:54:35
URL: http://mouziee.blogg.se/
Postat av: Kristin

Dom får du väl se samtidigt som alla andra när de är retuscherade ;) Börjar aldrig med de enkla retuscherna ;)

2010-03-22 @ 18:46:51
URL: http://mouziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback