Vänskap och snö

Idag har jag och anders gått i snö och gått genom skaren och fått snö upp till där benen tar slut. Jenna har varit på skitbra humör för matte har legat och kravvlat runt som en dö sill med andnödspasmer.
Det skulle du allt velat se va?

Och så ringde Lisa ikväll, åh jag älskar henne, jag älskar mina nära vänner de är fantastiska.
Det är härligt med bra vänner.

Åh jag saknar henne så det bara gör ont i själen ibland. Lika dant med mina andra riktigt nära vänner.
Det är fantastiskt det där med vänskap.
De får timmarna att fly i telefonen, de säger värmande grejor, de får en att tänka efter och säger kloka saker i ens öra.
De är bara fina helt enkelt.

Tänk att jag har så bra vänner och så fin anders, jag är en lyckligt lottad människa.


Kommentarer
Postat av: svärmor

Vänner med stort V kan inte värderas högt nog.de finns när man behöver det som bäst.Kram

2010-04-01 @ 12:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback