att sitta under



Tänk att få sitta och plugga under en sån här, det har jag gjort, jag har ingen själv men den jag satt under var väldigt tjusig måste jag säga.

Idag är det lika varmt som igår, så jag har varit och grävt fram alla våra sandaler, mina två par och anders ecco sandaler.
Och ställt undan mina vinterkängor.

Det är tråkigt med en kort vår, det säger bara poff och på två dagar är det hett och  varmt och sommar.


Nu ska jag ner och äta frukost och sen blir det pluggning innan jobbet.
Jag jobbar kvällsturerna idag. börjar 12 och slutar 2115


Kommentarer
Postat av: Kristin - En mammas fotoblogg

Det skrev jag ju i inlägget om du kollar lite nogrannara, Riksmästerskapen i foto!!! Det borde du känna till tycker jag ;)

Sen ska vi fira Jaris kusin idag sen lir det zombieskjutning ikväll..Lycka till :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback