Sommaren är här



Sommaren är här i Vindeln nu.
Jag vet att det här är typiska vårblommor men i Norrland hadr vi ingen vår, här har vi vinter och sommar. Även påskliljorna blommar och ja vi har snöhögar här och där men det är sommar jag lovar.
Och då är det här sommarblommor, flygfäna har kommit, första myggbettet kom idag det sitter på foten, högerfot och kliar.
Det var 28 grader hett i solen och jag har haft solbrillor och sandaler på mig under dagen.
Det är bara en god isglass som har saknas.

När jag tänker på calippo tänker jag på morfar. Morfar sommar glass torpet och värmland.

Isglass mums.



Kommentarer
Postat av: June

SV: Lyx att ha stora läppar ju :) På de små bilderna du har i headern ser du ut att ha typ världens snyggaste läppar ju :) Du köper det på Silknaturals.com. Det är jättebilligt och snabb leverans! :) Det läppstiftet jag har heter negligee och är inte särskilt blankt eller så, så det passar nog om du har stora läppar.

2010-05-16 @ 23:15:30
URL: http://junesabstracts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback