Jag har gjort slut-med min lägenhet

Jag har gjort slut
Det är sant.
Jag har gjort slut med Södertälje.
Det tog bara 5.5 år sedan jag flyttade därifrån för att göra slut.
Jag sa upp min lägenhet i april så den 29 juni kommer jag inte längre innehava första handskontraktet på ettan i tälje.
Och för två veckor sedan sa jag upp elkontraktet.
Så  nu är det slut Södertälje.
Inte för att vi inte är vänner, och inte för att jag inte kommer att komma och hälsa på ibland.
Men nu är det slut.

Det är slut med lägenheten, den som jag paniktog och flyttade in i den 29 juni 2002.
Nu är det slut

RIP lägenheten 29/6 2002-29/6 2010.

Åtta år.

Jag har inte varit mogen att berätta om det. Men så är det, Södertälje no more.


Kommentarer
Postat av: Kristin - En mammas fotoblogg

Stackars liten ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback