Go Red

Jag funderar på att bli rödhårig igen.
Riktigt rödhårig. Eller inte klimakterieröd, även fast jag gillar den nyansen.
Men en snygg djupröd färg.
Brunt är ju bara att ge upp i färgningsförsöken för jag blir röd i alla fall.
Men en snygg djupröd färg.... Det vore nått att försöka att få på hårtottarna om det nu fastnar och inte trillar av det med...Färg sitter inte så bra på mitt röda hår.

Det är vad jag funderar på i alla fall.

Idag svängde jag förbi Jasmine och pratade en stund på väg hem från Umeå.
Jag var och sa hejdå till gamla arbetsgänget.
Jag fick en jättefin present.
Jag är aldeles rörd till tårar....jösses.
De får en verkligen att må bra.

Och så fick jag se min nya arbetsplats idag.
Det känns oxå bra.
Men nu ska jag gå o sova.
Ska vara pigg och allert och vara på jobbet klockan 9oo i morgon bitti.
Så sov gott på er....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback