Kartongurochiplockning

Nu har pappa åkt hem och jag har dragit fram gräsklipparen. Ska klippa gräset idag och packa in två kartonger i kökskåpen.
Alltså inte kartongerna utan innehållet i kartongerna.
Det känns jätte bra att ha sina egna saker i skåpen.
Anders jobbar idag så jag ska försöka få saker och ting gjorda här hemma.
Samt bli klar med korten.
Det tar tid men jag gör det ju.



Detta är en av bilderna jag har hunnit med idag.

Fast jag tror jag ska ta och gå ner och packa upp kartongen så att jag kan packa ner saker i kartongen som jag packat upp.

Jag funderar på att äta pannkakor idag med hjortronsylt/ blåbär/ jordgubbsylt. Allt hemmagjort.
Men jag vet inte det kanske blir något helt annorlunda i slutändan.
Nästa helg vill jag nog gå på bio.

Det känns så konstigt. Helt plötsligt är jag ledig på helgerna jämt.
Eller nästan. 2 av 5 helger jobbar jag. Och förut var det 3 av 4a.
Värsta lyxen.=)

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken fantastiskt bild! Jag kikade in på din hemsida, så kul att du satsar på det här! Jag ska rekommendera dig som fotograf bland mina vänner! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback