Köket



Idag har vi fått igång spisen.
Gubbarna har tappetserat, lagt golv, kaklat, satt upp alla skåp.
Det är inte klart än.
Men det börjar arta sig=)
Det är betydligt mycket finare än förut=)



Visst är de duktiga
Det är svens arm som sticker upp där


Men det händer saker.
Snart ska jag packa in de nya tallrikarna och bordet och stolarna o så=)

Idag gör dagny sin supergoda hemgjorde köttfärspizza...mmmm..jag längtar.
Själv sitter jag med bildredigeringen=)
Så att I och I och P Karlsson ska få sina bilder=)

Och Tajzon verkar bli piggare. Jag kan ju möjligtvis inbilla mig här. Men han har skrikit mera och velat ut på kvällarna och han har inte pinkat inne på tre dagar.
Inte sedan han pinkade på Svens skor.
Så det är ju positivt.
Det här specialfodret kanske fungerar.



Muppis med sitt onda öga ihop=)'
Fast nu har han ju inte ont i det längre hoppas jag

Kommentarer
Postat av: Mona

Vad fint det blir!!

Postat av: Jezzi

Ja va fint det blir =))

2008-08-06 @ 08:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback