Nervös

Jag blir så glad först får jag en kommentar av mamma I som värmer sen ringer pappa i för att tala om att kortet blev så fint och att jag är duktig och att jag verkligen framhäver P.
Det värmer en frusen själ.
Har jag sagt att det är kallt här.
Minusgrader på natten tom.
Burr...

I morgon åker olsbogänget hem.
Det känns sorgligt. Nu har jag ju vant mig att ha dom här.
Igår var vi och åt smörgåstårta hos Jasmine och Fredrik.
Mycket trevligt var det.

Katten fick vara ute under tiden vi var borta.
Han ville inte igentligen men jag tänkte att han kommer uppskatta det i alla fall.
Så han satt och väntade vid dörren när vi kom hem.
Kom tom på Anders kallningar.
Han har inte pinkat inne på 5 dagar nu, ta i trä , ta i trä.
Så det kanske ordnar sig det här i alla fall.
Fast han är trött.
Och hungrigare.

Jag är lite smånervös över i morgon....men det ska nog gå bra hoppas jag.
Ska ladda kameran ikväll.
Jag skulle vilja ta ett fint kort på oss alla här i Häggnäs ikväll.
Men jag vet inte om folket går med på det.
Det skulle vara fint att ha ett familjekort på familjen på Anders sida av familjen.

De springer i alla fall runt och packar.
Idag är det molnigt.
Jag hoppas att det inte regnar i morgon.
Kram på er.


Fanta i full färd över gräsmattan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback