Tajzon och Oscarsgalan

När jag kom hem en morgon från jobbet( fredags) då hade katten saknat mig så mycket så han sprang ända ut till hissen när jag öppnade dörren.
Och det gör inte min fegis.
När han väl kom på vad han hade gjort sprang han in och la sig i sängen illa kvikt.
Men jag han ta två kort i alla fall=)
image445

Jag såg på Oscar galan i natt på jobbet=)

image446

Fast utan ljud hemskt tråkigt, men det fanns verkligen inget annat att se.
Men det är ju roligt att se på de fina kläderna=)

image447
Jessica Alba
jag har tagit kort på tv'n( vaddå tråkigt på jobbet)

image448

Jennifer Garner himla fina de två var i håret

image449

Själv försökte jag öva på mitt bästa Hollywood leende. Inte för att det lyckades så bra=) Gala klädd o allt( huvtröja och mjukisbyxor)

image450

Och så här galaklädd var jag när jag skulle hem sen på morgonen=)

Kommentarer
Postat av: svärmor

Trevligt att höra att det ordnat sig till det bättre på jobbet,och fina bilder,(på dig menar jag.)
Tänk att modet kommer med åldern,Tajzon kanske tom vågar träffa Daisy.
Kram

2008-02-25 @ 23:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback