roligt med marie

Jag har haft en superolig lördag med Marie och hennes mammamage=) Jösses vad fin hon är=)
Tänk att om bara fyra veckor är det en ligten tjej eller kille som tittar ut.

Jag var lite nervös innan som alltid vid fotografering men det gick ju superbra ju=)
Hon har verkligen världens finaste mamma mage=)
Och allt jag vill göra är att lägga ut några av bilderna.
Men jag har lovat att hon ska få se dem först.
Så ni får allt vänta!
Dessutom har jag inte fått in alla kort i datorn än.
Ska ta och ladda batteriet till kameran först och lägga in minneskort två i morgon innan jobbet.

Det vart både roliga och vanliga och jag hoppas att hon hade lika roligt som jag=)

De bästa är nog från slutet där vi använde en höbal till hjälp.
Om jag får lägga ut något kort på det så får ni se på måndag eller tisdag.
Roligt hade jag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback