Sovmorgon

Åh jag har haft sovmorgon!
Sovit till 8,00. Det är så himla skönt när man bara har arbetat och gått på kurs massor av dagar i stäck att jobba kväll och inte behöva gå upp föräns 8,00.

Jag och tandställningar var riktiga kompisar i natt.
Jag har filat på den lite till nämligen.
JA jag vet att jag inte ska göra det själv. Men det struntar jag högaktninsfullt i.
Kan inte min tandläkare ta bort det som skaver då gör jag det själv.
Jag inser att jag behöver den för att slippa huvudvärken.

Så det är bra.


Kursen är verkligen superbra för mig och jag lär mig massor av livskunskap och om målarbete.
Sånt gillar jag.
Jag gillar att ser hur jag ska göra för att nå dit jag vill.

Snart är det PÅSK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback