Påskris

Idag har jag varit grymt trött
Jag har varit inne i Umeå på kursen.
Det gick bra.
Sen när jag kom hem fick jag lagad mat av älsklingen.
Så fruktansvärt gott=)
Tack så mycket =)

Sen har jag varit på puls och köpt påskfjädrar i orange och gult.
Jag kan ju ha det nu när inte Tajzon lever längre.
Sorgligt, det är väl det ända positiva förutom att slippa städa pink med att han är död.
Min lilla kisse.

Så nu ska vi påskstäda sen ska jag be påskgubben att klippa lite björkris åt mig så jag har någon stans att sätta upp fjädrarna i=)

Kommentarer
Postat av: mamsen

Glad Påsk på dig gumman!

Det kommer bli fint när du är klar och Tajzon har fullt sjå där han är att jaga fjädrar.

Kramis mamsen

2009-04-07 @ 09:22:50
Postat av: Gabriella Segerberg

Glad Påsk Ellinor! Varma Kramar Gabriella.

2009-04-07 @ 22:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback