Våran dag



Har bestått av galet gullig hund=)
 Vi har varit på "långpromenad" till bron mot trollis och tillbaka.
Hon får ju inte gå längre en 15-20 min åt gången.
Sen är det inte så lätt att gå i koppel när man inte kan det riktigt.
Och så finns det ju stora läskiga hundar till grannar som ylar och skäller.
På promenaden träffade vi Mozart och Zäta, grannen L s hundar.


Bus och lek i massor med Daisy.
Vi har socialtränat idag och lämnat hemmet för att åka till svärisarna.
Och vi har tränat att åka bil, gick hur bra som helst, hon  bara la sig ner och sov.
Det var matte och husse som blev åksjuka istället.



Anders har varit framme med mästerkameran



Här blev resultatet




Och på Dagny tog han kort med fast ja det här tog ju jag men med den kameran han har



Jag och Jenna hittade vårtecken på promenaden, tussilagosar, gud vad det är härligt med vårtecken=)
Jag älskar vårtecken=)



Och nu ska jag läsa våran nya bok om hunduppfostran=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback