hej hej

Familjenytt ab, Nathalie ska ha bebis nu i helgen, när jag pratade med henne i går så hade vattnet inte gått men man vet aldrig... Men spännande är det
Yey snart kommer min gudson ut det ska blir superkul att hälsa på hela lilla familjen när jag nu tar mig ner och de vill ha mig där.

Och Hej morfar, morfar har skaffat mobild bredband för en vecka. Så hej hej!

Jag har blivit frisk från kräkan, igår kände jag mig inte toppen sov till kl 14.00 men idag var jag uppe redan vid 9.00 så jag är frisk och ska jobba i morgon.

Det snöar här i häggnäs och mina läxböcker ligger i svärföräldrarnas bil, Känns lite typiskt att Anders glömde ta med dem hem. Annars hade jag ju haft tid att läsa massor idag men nu ligger dom ju i deras bil.
Får se om jag kan övertala anders att åka och hämta dem.

Nä man kanske skulle göra som resten av familjen lägga sig i sängen och sova middag.

Kommentarer
Postat av: svärmor

de är nu i Häggnäs,allan tänkte åka lite skidor och hundarna härja i snön,ha en bra dag Kram

2010-01-23 @ 13:07:12
Postat av: Sockerärtan

Hej! Du har en bloggaward/utmaning att hämta i min blogg! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback