gos och väderguden

Yes
då har vi julpyntat klart då.
Och äntligen städat klart.
Jag är verkligen supernöjd över toaletten och hallen. Där jag har satt rottinglådor för olika saker i.
Så nu är det ordning på torpet.

I morgon kommer svärmor och svärfar och svärbror över.
Vi ska äta lax och lite annat.
Det ska bli superskojjigt.

Idag var vi på stan och jag inhandlade en present. Ett stycke skärp, mina brallor ramlar ju bara ner hela tiden=) några toffsar. Fick någon syrlig komentar av mr A, om du höll reda på dina toffsar så skulle vi inte behöva köpa nya hela tiden.
Men nu har jag ju skaffat en grej jag har dom i, så nu blir det ändring på det =)
och tadaaa en ny handväska.
Ska slänga den där äckelväskan som jag haft ur min matlåda ur nu.
I Julsakerkartongen hittade jag tajzons favoritleksak.
Han vart överlycklig.
Mr A lär inte få en lugn stund i natt. Det gör inget, han ska sova med öronproppar =)

På söndag är det Julafton och vi har ingen snö, vad snopet det känns. Jag flyttade ju till Norrland för att få en vit jul.
Pyttsan sa väderguden det får du inte....

Nä nu ska jag parla mig iväg från datorn och gosa lite med älsklingen.

Kommentarer
Postat av: Svärmord

Vi kommer snart o "kollar",ska bli mycket trevligt,en hel vecka får ni stå ut med oss.
Älskar er.GOD JUL! Kram.

2006-12-23 @ 11:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback