Mumma och pepparkakor

Nu sitter jag här i Nacka hos L igen.
Mitt lilla underbara honungsbi...
Jag har ställt till det för mig själv igenom att planera in för mycket.
L vill gå på centralbadet i morgon och slappa en hel dag.
SuzyQ vill träffas och gå på julmarknaden i gamla stan.

what to do....what to do....

Jag träffade MK idag. Vi var på tratten och fikade. Som oldtimes.
Min MK usch att du inte mår bra.
Du borde kolla så alla blodvärden är som dom ska, det kan vara fysiologiskt att du är så trött.
Eller så är det psykiskt.
Jag tycker att du och A i alla fall borde flytta.
För då har du inget annat val än att möta alla läskiga insidanspöken som finns.

Sen träffade jag strump och vad jag tror är hans nya pärla såg trevlig ut i alla fall.

Oj vad det finns grejor att göra när man är på sthlmsvisit. Jag tror jag behöver semester när jag kommer hem ifrån semestern.

Jag tror att jag äntligen ska ta tag i mina hemliga drömmars planer som jag bestämde mig för när jag var tillräckligt gammal för att ha lärt mig skriva. ca 7 år.
Min äldsta plan/dröm ska sättas i verket.
mr A jag behöver peppning så jag inte ger upp nu.
Jag måste complete någonting i livet och inte bara ge upp drömmen som faktiskt är helt möjlig att genomföra.

Morfar åker hem på söndag och jag på tisdag så då blir mamsen aldeles själv igen.

Gud vad jag längtar efter mr A nu.
Mr A du vet vad som väntar när jag kommer hem....mumma........mmmmm....

puss

Kommentarer
Postat av: Jezzi

nu blev man ju nyfiken =) vad har du för hemliga drömmar? tvivlar dock inte en sekund på att du klarar av att genomföra dom. Klarar man n-äckel i två veckor klarar man allt!!

Vi syns snart =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback