Tack snälla busschaför!

Grattis på födelsedagen Svärmor!
Hoppas det blir en underbar dag!

Själv sitter jag på jobbet igen.
Idag har jag inte gjort mycket.

Låg i badet och lyssnade på underbar musik och myst.
Låst ut katten på balkongen. Stackarn vad han frös när jag upptäckte var han var någonstans.
Han stog på baktassarna och skrek.
Han var sur i ca 5 sekunder innan han upptäckte varmvattnet i badkaret och lapade i sig lite. Och gosade med mig under täcket.
Ätit jättegod spaggeti och köttfärsås som mr A har gjort.

Om mindre en en vecka är det julafton....
Gud vad jag längtar.
och längtar och längtar
Det ska bli skojjigt att träffa alla igen. Även om det bara var en vecka sedan.

Mamsen funderar på att komma upp i februari och stanna tills i mars.
Ska vi sova i datarummet då älskling?

I natt blir det inga mellanmål.
Jag har nämligen slut på skinkan hemma, så det får bli adukibönsgryta matlåda istället.
Förstår inte varför han inte tycker om den den är fantastiskt god.

På onsdag ska vi åka och julhandla det ska bli superskojigt att gå på OBS.
Jag har en fasination vid obs, eller coop forum som det heter igentligen.
Ska bli superskoj.

Oh just ja!
Tack snälla busschafören som lät mig åka gratis in till Vasaplan!
Stjätna i himmlen till dig.
Och tack snälla andra busschafören som väntade på mig när jag sprang och hämtade ut en hel 100lapp.
Jag fick en i 2 bitar av han inne på nanna kiosken.
Stjärna i himmlen till dig med
=)

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Tack.Änglar finns,tydligen även i Umeå.Nu går det fort till jul,ska bli roligt o träffa lillkillen, dej o katten också.
Ha det bra så hörs vi.Kram.

2006-12-18 @ 22:06:24
Postat av: Lena Westh

Vem är älsklingen som ska sova med dig i datarummet? Läs under badrumsskåpsbloggen. Puss puss

2006-12-19 @ 12:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback