Jag tänker på er!

Jag vill bara säga att ni två är dom starkaste, ni kommer att klara det här!
Även fast det känns svårt just nu.
Så kan kärleken övervinna allt.
Ni har många runt omkring er som kommer stötta er igenom det svåra.
Jag finns här.

Jag finns här som stöd för dig när du måste vara stark för hans skull.
Jag finns här som jag alltid gjort.
Jag är här och lyssnar. Även när mina öron blöder från dina ord kommer jag att fortfarande lyssna.

Jag älskar dig min vän och jag lider med dig när du ser din älskade lida.
Jag kan nog aldrig riktigt förstå hur du har det men jag kan vara där hos dig.
Jag kommer ju aldrig se håret falla av igen, all medicin. Allt kämpande för att inte bli sjuk och ta hem konstiga bakterier. Som ni redan har varit igenom en gång.

Men jag finns där för en kram genom luren, en röst, en vän.
Jag ville bara säga att
jag älskar dig.

Och ni kommer att klara det hära!

Säg bara till så kommer jag ner nästa vecka så du slipper vara själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback