Världens bästa grej! Ett köpmåste!

Okej jag är helt såld. Jag köpte en elektrisk ögonfransböjare för 80kr från Depend ( på kicks).
Och den är helt underbar. Mina små små obefintliga ögonfransar vart helt gigantiska.
Det ser ut som jag har lösögonfransar fast det är mina egna!
Jag kan verkligen rekomendera den till folk.
Visst den är lite dyr jämfört med typ H&Ms men gud så bra den är.
Jag menar bite me!
FInns ingen bättre.
Jag är verkligen stört kär i denna lilla rosa batteridrivna sak!

Får så stora ögon. Jag ska ta kort och lägga ut typ vänlig ögonfransböjare och sedan depends.
Ni ska få se vilken skillnad!

S o J har kommit. Så nu blir det till att se på film hela natten antagligen.
Och jag som ska komma upp o arbeta på lungan i morgon.
Jaja vad gör man inte för gästerna.
Vi har typ städat ihjäl oss.

Och pinkjockan som var här och hälsade på har pinkat ner 5 par skor för oss  så 3 par gick i sopsäcken. Fick inte bort lukten även fast vi tvättade i 60grader.

Sen köpte jag en tuscheyeliner. Den verkar fungera utmärkt med.

så bara bra köp idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback