Hej

Det är konstigt.

Jag har haft en jättebra dag.
Och igår med.
Även om man mår dåligt över att han dog. Så har jag haft bra roliga dagar.
Skrattat och ja haft skitskoj.

Det är mysko att det är så.

L vi VANN!!!
Så nu ska vi bara bestämma vart vi ska....

Jag har blivit hälsocoach/inspiratör på pass jobbet. Det är verkligen stört roligt.
Var på kurs igår.
Och vi gjorde gympa, stavgång, lyssnade på föreläsningar.
Åt inspirerande mat.
Satt vid elden och drack blåbärsoppa. Jag var dyngsur efter stavgången.
Jösses vad dom pinnar på.
Vi två som var yngst i gruppen. Vi gick långt bakom de äldre andra.
hihi....
Det känns superbra.
Sen gick jag och tränade på kvällen.
Styrketräning.
Och idag var jag på bodypump.
I förrgår på spinning på söndag på vattengympa och i morgon på pilates.
Men jag funderar på att ändra det till nått annat.
För jag vill verkligen sova ut.
VERKLIGEN sova ut.

Jag jobbar så mycket nu innan jag ska åka ner.
För att få ihop pengar eftersom jag inte ska jobba så mycket i december.
Ska höra om jag kan jobbar mera.
Jag vet att man inte ska slita ut sig.
Men jag är så illa tvungen.
Ska försöka ringa MG på jobbet i morgon för att höra om vi kan byta.
Jag fattar mig verkligen inte på min chef.
Hon  borde garantera mig dom dagarnas semester...
suck....

Nä nu ska jag gå o mysa med Mr A och vill inte han ska jag mysa med Tajzilajzon

Kommentarer
Postat av: Svärmor

GRATTIS!!!!!!!!!!!!

2006-11-16 @ 22:24:16
Postat av: Jasmine

Grattis på er båda två =) Det är ni verkligen värda... vi syns i bassängen på söndag =) Vila lite innan dess så du orkar med tempot ;)

Kram!

2006-11-17 @ 16:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback