Det är så vackert

L  och M gifte sig igår. I en sjukhuskyrka på K I och jag kunde inte vara där.
Men jag överaskade dom med ett fax i alla fall.
Hon ringde mig på kvällen och var så lycklig.
Jag har fått sett bilder och dom ser så lyckliga ut att det är underbart.

Det var helt surrealistiskt jag satt på bussen igår och åkte in vid vasaplan.
Vigseln skulle börja vid 15.00
och jag såg klockan slå 15.00 på busskurerna och satt med radion i örat.
Och precis då vid 15.00 slaget så började Bette Middlers the Rose spelas i mina hörlurar.
Hur surrelistiskt som helst.
The Rose är en låt som jag o L skrålade som barn. I flera år.
Så det var så underligt att den sjöngs just då i radion.
Jag satt hela vägen hem och tänkte på L o M.
Solen var på väg ner och himmlen lyste i guld över det snöiga landskapet.
Så jag var där , även om jag inte var där i person.

Om jag får ska jag  lägga ut en bild på dom två här, de var så otroligt vackra.

GRATTIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback