Idag är det riktigt jobbigt.

Jag går ju som sagt på kur för min egen skull. Sen blir det kostprogram efter mitt eget näringsintagsbehov. Och nej jag gör det inte för att komma i tärnklänningen.
Jag gör det för att jag har blivit himla tjock.!
Fick reda på hur stor fettprocent jag har i kroppen och jag fick skrämselhicka på kuppen.
Och idag är det verkligen piss jobbigt. Med tanke på att det är 3 dagens inte äta bara dricka skit.
 Och Jag PMSar som fan.

Sen blir det ju inte bättre av att sambon sitter med chillinötter och loranga i soffan framför idol. Och jag med ett jäkla vattenglas.

Det här har jag oxå stått ut med att inte få äta men blivit bjuden på och inte ätit.
Kladdkakatårta för att fira J o Fs godkännande. Grattis!!!!

Kanelbullar på jobbet, kanelbullens dag,

En himla god laxsoppa på jobbet, det är den godaste soppa som finns. Funderar nästan på att gå ner i köket på NUS och fråga efter reseptet. Den är helt makalös.

Rostad fullkorns "åh så gott" med milda, rökt skinka och tomat. Vet ni hur gott rostat bröd luktar.
Sambons underbara pastaröra.
Köttbullar och potatisallad mmmm oxå sambons fel.
Han kunde väl äta tråkig mat. Som typ korv och makaroner utan ketchup eller nått... Men nej det är pastaröra, potatissallad, chillinötter. Tar han fram en mintkrokant nu så tror jag jag smäller till han med min nutrilett shaker.

Jag har en känsla av att de närmaste 11 dagars blogg endast kommer att handla om mat och att jag inte ska äta något.

Men men går man på kur så gör man. Jag fuskar i alla fall inte.
mr A tycker jag är skitduktig. Kan han säga med sitt prassel i nötpåsen. Morrrrrrrrrr
Men det är inte så lätt när han fredags snaskar. Och så säger han jag lovar jag ska inte äta något mer godis så länge du går på nutrillet. Jag bara väntar till nästa fredag. oooh men det är fredag...oh det är fotboll. Jag måste få ha fotbollschips.

Bite me.... nu har han lovat då har han lovat.

Det händer i alla fall saker.

Bara 11 dagar kvar. Bara 11 dagar kvar. Bara 11 dagar kvar. Bara 11 dagar kvar. Bara 11 dagar kvar.
Bara 11 dagar kvar.

Jaja....Nu får jag väl gå ut o se om det finns någon film att se på . Kram....

Kommentarer
Postat av: Jezzi

hehe... ja du... vad ska man säga =)

KÄnns som om ditt liv återspeglar mitt typ till 100%. Hur kan det komma sig att till och med sparris, blomkål, kokt fisk... jaa.. vad fan som helst känns så underbart gott??

Men samtidigt måste jag säga att jag är inte vidare hungrig. det ska gå bra det här!

Ladda ordentligt inför Bodypump på onsdag nu =)!

Kram

2006-10-07 @ 15:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback