Ingen rolig avslutning

Pappa fick åka hem tidigt. Vi hamnade i storbråk.
Suck vad tråkigt det är.

Så har jag varit till doktorn idag.
De har stuckit mig i armen och tagit några prover.

Igår var en hems nutrilett dag.
Jag var kanon hungrig.
men jag åt en halv nutrilettbar. Sen var jag mätt. hehe...
Nu har jag bara några dagar kvar. Det rör på sig känns det som.
I eftermiddag ska jag på min tränings konsultation. Och det känns jätte bra.'
Jag har bara 8 dagar eller om det är 7 kvar nu.
Sen är det upptrappning som gäller.
100g protein och sen vet jag inte hur mycket av det andra än jag ska ringa under dagen o fråga.
kramis

Kommentarer
Postat av: Jezzi

JAg väntar på kortet - på din nya frilla =)

2006-10-10 @ 13:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback