Sista dagen

Idag är det sista dagen med nutrilett sen är det upptrappning.
Halelulja för MAT.

Jag är lite nyfiken. Det var ett blomföretag som ringde och frågade om dom kunde komma hit runt 14.00 tiden och leverera blommor.
Först trodde jag  dom hade ringt fel, Men icket. Jag ska få blommor av någon. Vilket ska bli jätteskoj.
Undrar vem det är ifrån.
Sen ska jag ner på stan och handla batterier och göra nyttiga saker. Inte shoppa bara för min skull.

Jag är på riktigt bra humör idag.
PÅ sista tiden har jag varit gräslig. Men nu kan det bara bli bättre.
I helgen jobbar jag natt, och i morgon på lungan.
Ska bli skoj att få en fet lönecheck nästa månad.
Vi behöver det.

Dom är inte riktigt kloka J F o A. Dom vill inte köpa julklappar i år.
Det är det värsta jag hört.
Jag kommer i alla fall inte sella mig till skarorna.
Jag ska köpa julklappar till dom.
Det handlar inte om hur mycket man köper för det handlar om tanken.
Och vaddå för gammal! Man blir aldrig för gammal för klappar.
Det är en gåva för att visa att man bryr sig och tycker om dom.

Det är som o säga nä men skit i allti hoppa vi struntar i födelsedagspresenter oxå.
Och skit i Påsk och Nyår för den delen med.

Jul är till för att visa att man bryr sig och alla behöver lite speciella saker som bryter av vardagen.
Jag kommer ju ioförsig att jobba jul . Men jag börjar inte föräns 9 och då hinner man ju med alla julbestyr i alla fall. Jag har redan köpt två klappar. Så det så!
Undrar hur bussarna går på julen? Annars får jag ta taxi. Och jobbet får betala.
För jag tänker inte gå från Umedalen till Ersboda. Jag vägrar!

Mamma ska åka till Morfar i jul och jag förstår henne. Jag skulle oxå vilja fira jul i Värmland.
Pappa vet jag inte. Men han pratar ju inte med mig. Så inte lär jag få reda på det heller.

Oh jag ska på Apoteket idag med.
Kram på er allihoppa.
 
Jag ska skriva vem jag får blommorna ifrån senare.

Kommentarer
Postat av: J

Du måste lägga till S också - han har inte velat köpa julklappar på flera år =))

O jag tycker ju inte mer om min familj för att dom köper presenter till mig juh... det går ju inte att tycka om dom mer än vad jag redan gör :)

O ja tror dom har samma känslor tillbaks =)

/J

2006-10-19 @ 12:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback