Min dag i ett nötskal-

Efter en låååååååååååååång natt på jobbet så smög jag mig hem i morgonregnet, klev på 7,01 bussen Satt där halvslumrade när jag till min fasa får se 1an mot Umedalen köra över esplanaden(E4)
medans bushelvetet jag sitter på svänger in mot rådmarks plan. Helvete!

Shit shit shit shit shit! Och regnar. Nog för att jag tycker det är mysigt men efter en tuff natt på jobbet är man astrött och grinig.
Jag förstår inte att Ultra inte kan passa in sina bussar så att dom möts på vasaplan innan dom åker åt varsin riktning.
Umeås lokaltrafik är inte gjord för att byta buss emellan.
Och visst det är ju bara 35 minuters väntetid tills nästa.
Men 35 minuter är jävligt mycket när man är trött sur och grinig och det regnar på en.

SUCK!

Jaja tog mig hem gjorde jag i alla fall. Skittrött smög jag mig i säng med en kurrandes katt i famnen, han är väldigt kelsjuk när jag har varit borta länge.
Somnar som en stock och blir väckt av katten innan klockan ringer vid 13,30.
Går upp så jag ska hinna se Oprah. Jag är lite beroende av Oprah och Tyra Banks show.
Ringer chefen. Pussar mr A när han kommer in genom dörren.

Tar bussen ner på stan för att köpa skorna. Jag har äntligen bestämt mig. Det blir dom svarta sammets skorna med låg klack och gulddetaljer.
aaah.
Expiditen Lisa på DNA ska ha en guldstjärna. Verkligen supertrevlig.

Sen gick jag på Åhlens tittade på läppstift, hittade ett som jag gillade. Ska nog ta och inhandla det senare under månaden.

Gick på H&M och köpte en pincett, förstår inte vart våran har tagit vägen, och en neccesär. Bild kommer senare.

kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback