Nu är det snart vinter

Igår när jag gick från min vän M hem efter en kväll i dr diet och du blir vad du äters tecken så höll jag på att frysa ihjäl.
3 plusgrader ute och jag gick bara i en övertröja. Det är nog dags att gräva fram vinterjackan eller åtminstone höstjackan.

Jag har perousat blocket efter en shysst tärnklänning som passar in i L 's mått. Suck. Gammelrosa , ljusgrön eller champangefärgat eller typ ljusguld får den vara...
Suck! Och så måste den passa i storlek med.

Jag har gått ner 7 cm i midjan på en månad vilket är himla bra. Så nu är det bara att fortsätta.

Ska leta reda på busskortet innan jag ska se på oprah och sen åka till jobbet.
Mr A kommer och hämtar mig ikväll. Vilket är jätte skönt.
Kramis

Kommentarer
Postat av: svärmor

Göm inte tända mycket ljus,både i rummet och i dig själv ,du är bra på det .KRAM

2006-09-15 @ 22:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback