En underbar start på dagen

Äntligen har jag jobbat klart för den här gången. Gick av vid 7 i morse och OOOOJ vad skönt det var!
Kommer hem till två små gosegrisar, en pälsklädd och en älskling.
Den ena liggandes sussande i sängen och den andra skriiikand på kattvis. MAAAATTTEEEE var har du varit!
Det känns bra.
Gjorde i ordning mig för " natten" och kröp ner i sängen på golvet( den är ju betydligt kortare nu när den inte har några ben eller gavlar längre.)
Undrar vad sängben kostar?
Får världen sömnkram av älsklingen som ligger och håller om mig tills jag nästan somnar.
Det är mysigt det.
Sen när katten börjar leva rövare för att matte är hemma, går han upp och tar katten under armen och tar med honom ut på balkongen.
Börjar sortera tvätten och går ner i tvättstugan. Sen är jag i johnblundlandet.
Tills älsklingen kommer in kryper ner i sängen och ger mig en kram och puss bredvid örat i nacken och säger godmorgon. Oprah börjar snart. Klockan är halvtvå och jag kryper sömndrucken ur sängen och beger mig in på toan. När jag kommer ut i vardagsrummet har älsklingen slagit på tv' och satt på oprah. Som han hatar, men vet att jag tycker om=)
Är det inte kärlek så säg, även om jag vet att det är för att han vill se på AIK matchen senare idag. Utan att jag gnäller.
Vi äter "frukost" tillsammans och sen lutar jag mig mot hans axel och vi kramas jag får en puss och går för att borsta tänderna.

Det kallar jag en underbar start på dagen


Är det inte kärlek eller?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Synd det där med skaten när du haft en så underbar dag.Men tänk inte på den så den får förstöra din dag.Det löser sig. Älskar dig. Mamsen

2007-04-09 @ 17:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback