GRATTIS ÄLSKLING

Några månader till i alla fall. Det bådar gott=)
Jag är spräng glad för din skull.
Och avis jag hör minsan hur mitt lille skrälle går och skriker i bakgrunden och pockar på uppmärksamhet. och sen när du säger att lillmuppisen saknar mig....Då blir jag deppig.
Pappa kommer i alla fall upp idag och han glömde surströmingen.....puh what a relief. Det luktar verkligen apa det där.
Ïdag är det kallt, äntligen då kanske det blir inte lika svettigt att skrapa farstutaket.
Det är lite irreterande med de där färgflagorna som ramlar ner. När det fastnar på armar, dekoltage, händer osv så går det inte bort.
De sitter tom på glasögonen och så andas jag ut det när jag andas.
Det är tur att pappa kommer kan han ta över takskrapningen i alla fall. Det blir jätte fint.


Berättade jag att jag har köpt skjorts(hur stavar man det?) på en butik som heter trind och trend. En butik för tjocka tjejer.
Hehe mycket tantigt men de hade faktiskt en del fint. En randig kofta som jag gillade men jag inte köpte.
De har rea på butiken. Den är rätt dyr faktiskt men skjortsen kostade 199kr på rean i jeans. Lite hiphop stil överdet hela.
Skitkoola. Och det är helt underbart att ha när det är så förbaskat varmt ute och man måste jobba.
Morfar han är så roligt.
han gnäller som sjutton i början när man börjar med en sak och sedan säger han att " Det här var lite småhäftigt jö"=)  Han är så rolig.
Jag skrattar så mycket med morfar och så klår jag honom på  skipbo. Just nu står ställningen 9-6 till mig.
Mamma blir lite putt. För morfar klår henne.
Jag tror hon vill vara här med och drass med mig o morfar.
Idag ska vi äta sluring, undrar om vi har någon lingonsylt här.
Annars får vi åka ner till Torsby och hämta hemma hos morfar.

kram/E

Kommentarer
Postat av: Jezzi

Det låter verkligen som om du har det underbart härligt därnere =) Känner mig riktigt sugen på att tillbringa nån vecka där nästa sommar, med massor av tantsnuskböcker o en tjock filt...
Vad tror du om det... =)?

2007-08-10 @ 14:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback