Semestertösen rapporterar.




Idag har vi varit på Taxinge slott och fikat, jag, Anders, Dagny och Allan. Herregud vad mätt jag vart=) och gott var det=)
Sen klarade jag av Halkbanan idag så nu är jag klar med både halkbanan och teoriprovet och så har jag övningskört med Dagny och Anders och Allan sittandes i baksätet skränande.
Vi tjejer bryr oss inte om det. Fast jag var rätt putt på herr olsson den yngre.

Sven har kommit till Olsbo ikväll. Så nu är Fanta kolugn.
Även fast hon har världens blåmärke på huvudet( hon har rullat sig i blåbär).
I morgon blir det fotboll på Råsunda.

Halkbanan gick bra tycker jag. Det är tur att jag övat inbromsningar och vejningar med fredrik för det var jag som klarade mig bäst.
Det var jag en fjunig nykvarnsbo på nyss 18 fyllda med knapp synlig skäggstubb. Och en kille från Irak som hade bott i Sverige i 5 månader. Han var förvånartsvärt duktig på att prata svenska för att bo i Södertälje.

Jag vet inte om jag tyckte att det var SUuuuuuuuuPER roligt som alla som kört halkbanan sa att det var.
Men det kanske mest var med tanke på mitt sällskap i bilen.
Nervös fjunig och nysvensk och jag. Det var rätt tyst i bilen. Och såklart fick jag hete Emelie. Fattar inte varför alla kallar mig Emelie hela tiden???? Vad är det som är så svårt med att komma ihåg Ellinor.

Just nu sitter hela klanen runt köksbordet , även jag, och pratar om fanta och hennes letande.
Vi har sett på Svens troligtvis blivande hus.....

kram från semestertösen.


Fantas blåmärke
image201

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback