Hehehe he eller rättare sagt ho ho ho!

Jag hörde att du försökte lista ut vad som var i ditt jättepaket morfar!
Du kommer få ett till bara så du vet. Fast inte lika stort=)

Vi i min familj är väldigt nyfikna när det kommer till paket=)
Själv har anders eliminerat mina paket genom att ta dem ut till Jasmine och Fredrik.
Så jag inte ska få klämma och skaka dom....hmmmph fusk fusk fusk!
Fast julafton är ju på måndag så har jag klarat mig så här långt så kommer jag nog klara mig lite till=)
Ho ho ho...

Till och med vovvarna har jag köpt paket till fast jag höll på att glömma daisy...men nu är det ordnat.
Det är väl för att jag inte har träffat den lilla biterskan än=)
Anders höll på att smälla av när han såg klapparna till dem=)
Var och köppte schampo till Tajzon så att sven kan komma upp=)
Han ska få duscha i morgon=)
Då blir han säkert superglad på matte.
Men även katter måste gå igenom det halvåriga badet=)
Ho ho ho...

Jag har i alla fall lagt in julmusik på Ipoden så nu skrålar carola i hörlurarna=)

Kommentarer
Postat av: svärmor

jo,jo det där med jul,och inte försäga sig och inte glömma nån med paket..det är väl en del av charmen,men jag är säker på att det kan bara bli bra ,med så fantastiska barn med äkta hälfter,ja,ja vet att det blir inte du förrän nästa år,men du är ju där,och hör till "gänget".Vi ses snart.Kram

2007-12-20 @ 19:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback