Natt natt

Nu ser jag inte anders på hela veckan....usch vad tråkigt det känns.
Det hade varit bättre om han hade jobbat dag denna vecka och jag natt och nästa vecka jobbat kväll när jag har ledig helg.
Fast jag har ju inte ledig helg nästa helg för jag har bytt bort den så jag får vara ledig på nyår istället.
Hur det nu går med det...
Jag är mycket osäker.
För jag har bytt med kvinnan som alltid är sjuk eller vabbar.
Och det känns så nervöst.
Jag ska ringa och prata med henne och ta " ett allvarligt prat" så att hon förstår vikten att inte vara hemma den helgen utan verkligen gå till jobbet när jag nu har varit så snäll och bytt med henne.
För det var hon som ville byta.
Jag har börjat säga till på jobbet med det känns jättebra för mig.
fast jag märker att arbetskamraterna grymtar lite.
Men det får de så gärna göra.
Jag tänker då inte gå med på sånt jag tycker är orätt längre.

Nä nu ska jag gå o göra mat så jag får åtminstone nått i mig innan jobbet.

Jag måste verkligen försäkra mig över att hon ställer upp. jag får nog ta o ringa en pling från jobbet idag=)
Så jag verkligen vet att hon ställer upp no mather what!


Kommentarer
Postat av: Mona

Helt rätt tänkt att du står på dig mer!! You go girl!! kram

Postat av: svärmor

bytt,bytt kommer aldrig tillbaka,så stå på dig.
Anders får du ju se desto mer sen,om du flyttar ut på landet.Kram

2007-12-11 @ 20:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback