Tandställning del två

Om det finns känsliga läsare titta inte på bilderna nedanför....

så nu kommer jag det resterande av mitt liv ha en tandställning.
Den är havsgrön med glitter.
Jag ska hämta ut den idag.
Och ha den när jag ser på tv o sover.
Hmm...sova med den kommer jag ju göra men släpa runt den överallt när jag ske se på tv.
Jag vet inte....
Tandläkaren sa oxå att jag skulle kunna ha den när jag pluggar för det är ofta då man överanstränger sina käkar...
bla bla bla.
Jag tänker inte gå på universitet med en havsgrön tandställning.
Hon sa att jag skulle ta färg så den är lättare att hitta ifall jag spottar ut den på natten.
 ja så här vart det i alla fall

Jag funderar på att lägga ut före och efterresultatet men jag är osäker

Det är rätt nasty bilder i alla fall...
Men ni kan ju få se utsidan

Så här såg jag ut för 2006
image344

Så här ser jag ut nu:
image345

Som tandläkaren sa: Du har fått en mycket finare profil. Underbettet syns inte lika mycket och du har inte lika mycket plutmun: Thank god for that!





Kommentarer
Postat av: svärmor

det viktigaste är att du lär dig trivas någotsånär med din gom,annars är det dömt att misslyckas.och det vore ju synd,när den redan gett så bra resultat.
Kram.

2007-12-06 @ 12:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback