Burrrr

Idag har jag gjort nått absolut superroligt. Hämtat ut några kort från en tre år gammal isorulle.
Från min och älsklingens första date.
Det var verkligen superroligt att titta in dom bilderna.
Gud vad vi har ändrats.
(vad tjock jag har blivit)
Men ändå vill jag inte se ut så där.
Fast jag var bra snygg i mitt superkorta hår=) Kanske dax för en klippning.
Men endå har jag sparat långt vill jag ju ha det långt ett tag.
Får ha fottot i minnet i alla fall.
Ifall jag någon dag får för mig att hugga av svintot.

Sen var jag på APT och ja jag han både med konsum och H&M för att köpa mat och ansiktskräm=)

Men det är verklgien svinigt kallt här nu-20 grader celcius.
Min ända blir bara mindre och mindre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback