deppish

Jag är lite deppig idag.

Jag har kommit på att jag jobbar natt på alla hjärtans dag och på mr A 's födelsedag.
Det är inte kul. Vi som alltid hittar på nått speciellt på alla hjärtans dag.
Funderar på om man kan fråga om det går att byta pass med någon.
Jag vill verkligen inte jobba då.

Inte vet jag vad jag ska köpa heller.
Han vet vad han vill ha, men det är ju inge roligt att köpa sånt...till födelsdagspresent.
Hmm får ta mig en funderare som heter duga.

Nä nu ska jag gå ut och ta ett nappatag i köket.

Jezzi: Jag och din lillebror kommer på torsdag. Ska du ta med dig F eller ?

Kommentarer
Postat av: Jezzi

Funderar på att skippa föreläsningen, jag har ju faktiskt varit på alla andra hittills =)

Är sååååå trött... o less.... men det är bra att ni går - kan ni uppdatera mig sen =)

Vilken tid började det??

/Jezzi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback