Idag var vi på skansen

Idag var jag och älsklingen på skansen.
Det var så roligt.
Vi var på akvariet och tittade på apor, spindlar, ormar, kackerlackor, papegojor, fåglar, hajar, krokodiler, och olika tropiska fiskar och lite annat smått och gott.
Det var verkligen så roligt.
Vi tog många vackra bilder, ofcourse utan blixt.
Det var en helt underbar dag på skansen helt enkel.
Sen åkte vi till norrtälje och efter två smärre felkörningar pga att jag inte läste gps ena gången och älsklingen vägrade lyssna andra gången. Så kom vi fram.
Men kul har vi verkligen haft.
 Ormen på skansen
krokodiler på skansen
ödla på skansen
Älsklingen på skansen
jag och andersVi på skansen
apa
Den här bilden vart jag mest nöjd med av alla.
Ni ska se älsklingens bild av ormen den är helt fantastisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback