ungar och stryka tvätt

I dag vaknade jag runt halv tre utsövd. Hur skönt som helst.
Sen har vi fått in våra skrivbord i datarummet och börjat med om-möbleringen.
I morgon kommer våra nya möbler så vi måste ju ha i ordning tills dess.
Det känns som vi flyttar in i en helt ny lägenhet.
Helt underbart.

Mamma sluta tjata inte än säger jag ju. Jag prioriterar faktiskt en utbildning innan jag skaffar barn.
Du kan vänta tills jag blivit 30 med att börja tjata på barn!

Nästa vecka börjar skolan. Det ska bli superkul.
Jag ska ta och ringa mimer och höra vilken tid det var eftersom firstclass inte verkar vilja fungera.

Jag blir så skitirreterad jävla ungar. Dom bara bråkar här utanför.  Så kallade "gängbråk" eller rättaresagt skolbråk. För det är två olika skolor som bråkar. Jag tycker synd om handlarn bara.
Se så det blir när föräldrar slutar bry sig och  ungdomsgårdar stängs ner.

Nä nu ska jag se på början till du blir vad du äter sen ska jag ta bussen till jobbet och ha ennu en natt framför mig med att stryka tvätt.

Kram på er alla

Oh hej Elin roligt att du tittar in på min blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback