Godmorgon

image330
Klockan är fem över sju och jag står och väntar på bussen som ska ta mig hem från jobbet.
Ser ni frostkanten på busshålsplatsskylten.

Sen Dagens hjälte i söndags.
Anders kom och hämtade mig trött  men romantiskt.
Han är ju för underbar min älskling.
En sån överaskning.
Jag trodde jag skulle få skumpa runt på en buss i en timme och lite till.
Och dagen innan skjutsade han mig kl 8.40 till jobbet för att bussen var tiden.
Den ska gå 26 men gick 19! JAg såg hur den åkte, hade precis rundat hörnet för att gå över gatan.
grrrr.....
Jag älskar dig och tack för skjutsen.

image331
Ser ni vad trött han är

Kommentarer
Postat av: Jezzi

Hälsa honom att han e riktigt snäll
-men att han måste skrapa rutorna innan han åker ;)

Postat av: svärmor

var rädda om er i trafiken ,njut av livat tillsammans,Kram

2007-11-22 @ 11:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback