Helg uppdatering

I fredags så kom Jasmine och Fredrik över och vi bjöd dem på Halloween/allahelgon middag och fika.
Det vart taccopaj till middag och godsaker till fikat.
Sen avslutades kvällen med guitarhero och att fredrik åkte till jobbet.
Det var jättemysigt.

På lördagen började jag jobba kl 9 och slutade inte föräns kl 9 på söndagen och igår så tvättade vi halva vårat berg av tvätt. Andra halvan ska vi tvätta idag. Eller anders ska jag ska laga mat och åka till jobbet.
Kram på er


image310

Kommentarer
Postat av: svärmor

Fest med goda vänner,jobb och allt blir till nya dagar somm snabbt försvinner,tycker detta året bara blåst bort,men ,men ,jag är väl gammal och då går tiden alldeles för fort,eller är det jag som gör allting så sakta.
Kram.

2007-10-29 @ 19:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback