Tusen frågor

Svart eller Vitt? Alla vet ju att man ser smalare ut i svart...
Mjukt eller Hårt? Mjukt är mysigare
 Homo eller Hetero?
Höger eller Vänster? Hellre vänster än höger.
Stor eller Liten? Beror på vad det gäller. Stor näsa - Nej, Stor chokladkaka - Ja!
Loket eller Oldsberg? loket
. Göteborg eller Stockholm? Sthlm
 Landet eller Storstan? Landet, men nära stan.
Kram eller Puss? Båda, helst väldigt ofta.
Vagn eller Buss? Buss
Hyrfilm eller Bio? "Hyrfilm" helst för då kan man sitta i soffan och ha myskläder på sej under en filt.
Gräs eller Grus? Gräs såklart. Grus gör ju ont.
Piggt eller Opiggt? Piggt helst.
 Pasta eller Potatis? Pasta
 Tjänare eller Tjäna? Jag tjänar ju hellre än tjänar men gillalr inte heller om andra ska tjäna mej.
Is eller Mjukglass? Is
.Natt eller Dag? Gillar dagen bäst, natten är mörk och tråkig och alla bra program på tvn är slut.
Felix eller Heinz?Heinz
NK eller Myrorna? Ingen av dom.
Marsvin eller Hamster?
Rakad eller Orakad? Rakad såklart! Bläää för hår!
 Biffig eller Slank? Slank.. Gillar fina linjer.
 Blåögda eller Brunögda? Ett grönt och ett blått om jag får bestämma
Popsnöre eller Sportfåne? Inget av dom. Jag föredrar datanördar.
Naken eller Pyjamas? Nakenfis
Linda Skugge eller Linda Rosing? Ingen av dem
Peter Stormare eller Peter Jihde? Peter Stormare
Kaffe eller Te? Te med honung i stora lass massor av koppar varje dag=)
Champagne eller Ramlösa? Vatten helst.
Se filmen Festival eller Stirra in i en vägg 90 min? Tror inte jag sett den ...så¨vet ej
Bakispizza eller Bakischirre? Pizza såklart!
Förfest eller Efterfest? Förfest.
Engångssex eller Engångstallrik? Engångstallrik. hur skulle det se ut om man hade en packe engångssex i garderoben?
Plastbestick eller Plastbröst? Plastbestick.
 7-Eleven eller Pressbyrån? Pressbyrån, för till 7-eleven är det jättelångt.
Glasögonorm eller Linscooling? Brillnörd. ibland linscooling
Plugga eller Jobba? plugga
Planka eller Pröjsa? Pröjsa. Jag är för nervös för att tjuvåka.
Yngre eller Äldre? Lika gammal
Lång eller Kort?  Längre
Om du träffar någon som du blir förtjust i och han/hon talar om för dig att han/hon är rasist/nynazist...Skulle du fortsätta dejta honom/henne? Ja för jag tror inte att de är de innerst inne.
Om någon sviker ditt förtroende; Kan du förlåta sånt? Ja oftast, men inte alltid.
Tycker du om ord? TOm! Jag äääälskar ord!
Nämn namnet på en tennisspelare? Björn Borg
 Finns det någon du ogillar starkt? Ja det finns det. Ett par stycken sisådär.
Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd? Jag är rätt konflikträdd men hamnar jag i en så ser jag till att lösa den, helst till min fördel då.
 Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv? Jag reder mej själv men är det uppenbart att jag måste ha hjälp så ber jag om den.
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan? Är inte insatt i den frågan.
 Använder du bokmärke eller gör du hundöron? Kvitton och postits
Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av? Japp Diana Gabbaldons böcker
. Tyckte du om att gå i skolan?
Jadå
 Vilket ämne gillade du bäst när du gick i skolan?Fotto och teckning.
 Vilket ämne gillade du sämst när du gick i skolan? Matematik! O
Minns du någon speciell person (lärare, kompis, annan personal) från din skolgång? Ja flera.
Har du fortfarande kontakt med någon från din klass? Ja flera.
Tycker du det var bra att den 6 juni blev röd dag? Ju fler röda dagar ju fler lediga dagar (eller så får man bättre betalt). Så varför inte?
Hur tror du att du skulle reagera om en mycket närstående "Kom ut ur garderoben"? Tycka att det var på tiden. Jag har en mycket heterosexuell släkt för närvarande.
 Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den? Japp
 Tror du att vi är styrda av ödet eller har vi en fri vilja? Vi har en fri vilja och vi har ansvar över våra val i livet, men vissa saker kanske beror på ödet.
Vad är det första du tänker på när du vaknar? Att hinna till toan.
Är du troende? Ja,
 Tycker du om stearinljus? Dom är väl mysiga.
Använder du hårbalsam?
Ja det är klart
 När blir man vuxen? Tror inte man blir det.
Vilken färg har din tandborste? Grön
 Har du lök i köttbullarna? Japp
Hav eller Sjö?
Hav såklart!
Har du någon skrivare? Japp
Har du någon scanner? Jadå
 Vad har du för väckarklocka? Min telefon.
Hur ofta klipper du tånaglarna? Så ofta som det behövs.
Har du hår på ryggen? Inte vad jag vet...kallufsen går inte ens till axlarna
. Har du betalat månadens räkningar? Nej har inte fått lön än!
 Använder du hudlotion? Jepp, smörjer in mej
Har du åkt ambulans någon gång? Ja. Det gick fort.
Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak? Enda laktritsen jag gillar är den i gott o blandat med hål i ingen annan.
Chips/ostbågar/jordnötsringar? Nötter
Tycker du om Dr Pepper?Nej usch och fy så hemskt.
 Äpple eller Päron? Mjuka päron är fantastiskt gott
Äter du fiskbullar? Japp
Svettas du mycket? Inte nämnvärt.
När klippte du dig senast? I september. jasmine klippte mig.
 Vad kollade du senast hos doktorn? Magen
 Har du fått riktig massage någon gång? Ja och det var underbart=)
Tycker du om rökt kött? Jadå och rökt lax med,
 Vilken är din favorit på Mc Donalds? Mc Feast och Co
 Mc Donalds/ Max / Burger King eller Annat? Grekiskt
Platt eller vanlig dataskärm? Skulle en platt vara ovanlig?
Vad har du för mobiltelefon? En k850i
 Hur betalar du dina räkningar? Via anders. Jag skickar pengar till honom
 Dammsög du bakom soffan sist du dammsög? Nej. Pappa gjorde det=)
Är det ordning eller oreda i dina byrålådor? Väldig oreda. Inget får plats längre för jag har köpt för mycket
Hur stor hårddisk har du? Hahah, ingen aning.
Har du överkast på sängen? Nej men golvet har ett=)
Har du brutit något någon gång? Nej  inte vad jag vet
 Vad är den värsta sjukdom du haft? Hjärnhinneinflamation
 Har du blivit sövd någon gång? halsmandlarna
Lever din mormor? nej, ingen av dom.
Har du varit med på TV? Ja på något debattprogram och det där sportprogrammet på fyran som är med humor i vad det nu heter
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu? Sova,
. Använder du tofflor? Ja det gör jag
Använder du morgonrock?
Inte på jobbet, men hemma ;)
Är du en Besserwisser? Det får du fråga någon annan om...
Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dagar sen? Nej, 
Beskriv din humor: Något som bara Lisa, Mamma, Nathalie och Malin förstår sig på


Du är utmanad: Jasmine och Mona

Kommentarer
Postat av: svärmor

Tidsbrist vad är det?????
att du orkar.inget för mig men kul att läsa.
Kram

2007-10-21 @ 21:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback