mattegeniet anropar=)

Äntligen...
Nu har jag varit och fixat på stan med skolan så att mattebkursen kan komma igång på riktigt.
Fick tom träffa läraren och jag fick så goda nyheter.
Han sa att om jag får g på alla mina delprov men ig på nationella så får jag g i alla fall.
Och det känns ju väldigt betryggande. Med tankte på att det är det jag har haft apont i magen över.
Nu ska jag bara gnugga geniknölarna och sätta igång.
Undrar vart jag gömde miniräknaren på för ett smart ställe humm humm....

Mattegrejorna i allmänt vet jag var jag har. I facket där det står Ma B på.
Men miniräknaren?
Den kommer väl fram förr eller senare....

Sen sa hon datanissan på skolan alltså att jag måste var 120dag komma in till skolan och byta ut mitt lösen.
Det var det värstaste...
Det borde jag kunna få göra från hemdatorn.
När man ska sköta allt annat från hemdatorn.
Nä nu ska jag se hur det går för kycklingen i ugnen.
kram på er

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Du är en riktigt tuff tjej du.allt går ju när man lägger mankeln till.
Kram.

2007-09-21 @ 20:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback