fjällen

Johanna- Tänkte ta mig ner innan sommaren någon gång.
Vet inte när bara.
Vad stor bebismagen har blivit... när ska du ägga?

Idag har jag inte gjort mycket. Anders lagade den kulinariska läckerheten av fiskpinnar med pulvermos till middag.
Såg en ripa i morse....
jag känner mig så skogsmulleaktig när jag bor i skogen.
Fast det vart ingen promenad.
Bara bilkörning till jobbet.

I morgon ska jag ta mig i kragen och sätta på mig kollikokstövlarna och bege mig ut för att reta de skällande grannarna....ja i alla fall alla hundar.

Såg renar på väg in till jobbet med.
Jag måste verkligen packa upp stora kameran så jag kan ta lite vettiga kort på dem innan de åker hem till fjällen.

kram på er

Kommentarer
Postat av: Jezzi

Synd att du sov när jag var förbi igår - det va länge sen man såg dig :)

När jag smög runt erat hus igår för att försöka få anders uppmärksamhet såg jag att ni hade snödroppar bakom huset - fina blommor :) Kanske värd ett kort det också =) Vårkänslor fick man iaf =)

2008-04-07 @ 08:25:30
Postat av: johanna

haha! magen är bara så stor på kvällarna, när den är svullen...igår var det en tjej i skolan som sa att hon inte trodde på att jag är gravid! själv tycker jag det syns tydligt nu!

den ska klämmas ut i augusti, 28 augusti är vårat datum!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback