romantik och högskoleverket

Igår trillade jag två gånger i trappan och idag en gång.
Så nu har jag ont i häcken och låret med.
Hyresvärden: Våran trappa i halen är hal....bara så du vet.
Var till sjukgymnasten i alla fall idag. Gick bra. Fick ännumer övningar jag ska göra.
Hihi...jag måste se bra dum ut när jag gör dem.
Men who cares.

Sen var min käre fästman mycket romantisk idag...
Han ropade ner mig i pausen på aik matchen och stog vid ytterdörren och så sa han:
Blunda.
Jag blundade.
Lova att du inte tittar,
Jag lovade.
Så öppnar han dörren och leder ut mig på farstun.
Lutar sig om mig och lägger huvudet på min axel,
och viskar.
Öppna och håller armarna runt mig.
Vad jag får se är en magnifik sol.
Herregud så vackert.
Det var den största sol jag sett mot en så blå himmel mot fjället.
Eller berget eller vad det nu kallas här uppe.
Så stog vi så och kramades en lång stund.
Sen gick han och såg på sin kära fotboll och jag upp och satte mig vid datorn.
Som vi har kopplat in på övervåningen.

Jag har även städat hallen. Det är det enda stället i hela huset som är i ordning.
så jag riktigt njuter när jag går igenom hallen.
Fast jag funderar på att bära ner sybordet och ställa telefonen på.
Så slipper jag ligga på golvet och prata i telefonen.

Och Mamma, det kommer att gå bra oroa dig inte, Tänk inte massor av om och kanske och tro inte att du kommer att bli sjuk för då blir du det . Tänk positivt. Hakuna matata.
Du fixar det ska du se.

Pappa: Du är värdefull. Du är en vacker människa och du är värd att älskas.
Var stolt över den du är. Arbeta på det du inte är stolt över så kommer du inse att du duger precis som du är.
Du är viktig, värdefull och älskvärd.

Morfar: Skärp dig! Jag älskar dig men nu får du ta och ge dig! Jag ringer dig när du har dummat dig klart.
Eller så får du ringa när du har dummat dig klart. För jag vill inte prata med dig när du är på dummen.
Så det så.

Daisy: Nu blir du frisk så att Dagny kan åka till Holland med lugnt hjärta.
Och att Allan kan ta hand om dig och Fanta på bästa sätt.

Så där nu har jag skällt klart för denna gång.

oh jag ringde till Högskoleverket idag och ja de hade mina betyg så jag behövde inte skicka in dem igen ...puh...för jag vete fanken vilken kartong de är i.
Och jag behöver bara skicka in mattebetyget sen.

 Känns som jag har haft en produktiv dag i dag. Sjukgymnast, romantik på farstun, högskoleverket, städat hallen och pratat med både mamma och pappa i telefonimage496


Kommentarer
Postat av: mamsen

Jag gillar katten, Oh mitt hjärta jag ska tänka på vad du skrev. Älskar dig
Kramis mamsen

2008-04-21 @ 20:40:52
Postat av: svärmor

Visst är Guds natur vacker,Han måste tycka vi är värda att se allt det vackra.Daisy är
nästan sitt gamla jag igen,så Allan får veta att han lever,och jag ska ha en bra vecka där jag är.Kram.

2008-04-22 @ 07:29:30
Postat av: Sven Olsson

Hej !

Sluta att springa i trappen med bara strumpor eller så säger du till Anders att han skall sätta upp ledstången så att du har något att holla dig i.

2008-04-22 @ 09:30:54
Postat av: Mona

Hoppas bilderna kom fram väl efter alla tryckningar och att p-mötet gick bra!! :) kram

Postat av: Mona

Hoppas bilderna kom fram väl efter alla tryckningar och att p-mötet gick bra!! :) kram

2008-04-22 @ 20:14:04
URL: http://www.mon.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback