sol sol soool

Idag är det fyra plusgrader ute.
Och igår snöade den en och en halv decimeter. Fatta vad snö...
Hörredu snömannen ta och åk hem nu. Jag vill ha vår och gräs mellan tårna.
Jaga myror runt hela huset och bara njuta av våren.
Inte skrapa rutor och sopa bilen.
Jag funderar på att ta tajzon med mig ut tillsammans med en stol och njuta lite av solen och plusgraderna.
Men samtidigt vet jag ju att köket och matten väntar...
sol och njutning eller vara fröken duktig och räkna matte och diska disken i köket...
hmmm...

image495

Eller se på saltkråkan...

Kommentarer
Postat av: Jezzi

Varför inte göra lite både och? =) Njut av solen en timme.. o sen måla köket :))

2008-04-14 @ 15:52:25
Postat av: svärmor

Visst är våren härlig,men att sitta ute för länge är inte nyttigt.plocka lite först,gå ut sen och njut.det brukar vara trevligast.
Här skiner solen mellan blötsnöregnskurarna,så visst går det mot vår,sakta men säkert.
Kram

2008-04-14 @ 17:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback