-7,9kg

Nu har jag nästan gått ner 8a kilo! Wohooo vad jag är bra=)
Och inte har det varit särskillt svårt heller.
Jag har inte gjort superförändringar och det visar sig på vågen i alla fall.
Det är väl det som är vittsen.
Man ska kunna leva med de förändringar man gör.
Det ska inte kännas jobbigt eller svårt.
För då gör man det inte( jag gör inte sånt i alla fall)

Så det är super.
nu har jag nästan gått ner 8a kilo sen i slutet av oktober.
På att typ inte göra någonting.
Så jag tycker att jag är apbra.

Och det gör Anders med.
Han är så himla gullig.
Så igår när jag i förkylningsdimman kom upp och begärde en kram när han satt i datarummet.
så sa han att jag tycker du är så himla duktig så jag har uppgraderat ditt medlemskap på fotosidan och gett dig en prenumeration på fototidningen för att du är så himla duktig med godis o allt.

Ja då smälter man ju bara av turturduvskärlek.
Jösses vad fin han är och vad glad jag är att han stöttar mig i min viktnedgång.
Även fast han gör det lite svårt med med sin chokladätande fasoner här kring jul.
Wohooo.... vad jag är glad idag.

Även fast näsan känns som en uppstoppad ballong och jag har snytig mig så mycket att jag blöder näsblod och huvudet känns som den vore i en kokong av snor.
Men jag är glad ändå=)

Kommentarer
Postat av: johanna

vad duktig du är! är det blossom som gör det? min pappa gick på gym en gång, då fick han blossom som personlig tränare (!), han vågade aldrig mer gå tillbaka...hon var så bossig, haha!

Postat av: Gabriella Segerberg

Vad bra du gör det! Gratulerar till din framgång! Kramar Gabriella.

2008-12-30 @ 00:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback