Julklappsönskelista del 2

Kära Jultomten.

Jag har varit en snäll flicka i år och har några saker på min önskelista.
Fast du får ju avgöra själv vad jag är värd till.
För en och en annan syndig tanke har jag nog haft.
Men för det mesta har jag varit en välldigt snäll flicka

Jag önskar mig:

presentkort på cyberphoto
Oxå önskar jag mig en bok.
den här boken:

Mastering the Nikon D300: The Rocky Nook Manual

finns på Adlibris.

En lancomé hypnose mascara

Och ett glatt humör på de jag älskar och fred på jorden( jag nöjer mig med att finanskrisen går över och att anders får ett nytt jobb som han är kvalificerad till och kommer trivas med om du inte kan ordna det sistnämda, eller jag önskar att anders får ett nytt jobb med)

Och att 2009 blir ett bra år med positiva händelser för alla jag älskar inklusive mig själv.

Tack i förhand och du kan du säga till han där uppe att lite snö är bra men att det är jobbigt att skotta och ploga varje dag, så ta det lite lugnt.
En gång i veckan räcker, du måste tänka på Anders rygg.

mvh/Ellinor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback